Registo: 27 Out 2005 Mensagens: 413 Localização: Póvoa de Varzim
Colocada: 19 Out 2006 11:55 Assunto:
Hi!
You should call the costumer service line (808102030) and ask them to switch you to the 20Mbit profile.
With your line statistics I believe that you can probably sync at 20Mbit or at least something quite close to that.
Be sure to leave your line modulation set to ADSL2+ during the call, 'cause by doing that they'll switch you in 5 minutes. _________________ SMC 7904WBRA | FW: 0.53 | UP: 1134kbps | Down: 20626kbps @ CLIX
You should call the costumer service line (808102030) and ask them to switch you to the 20Mbit profile.
Obrigado
it was jusr a "bad configuration during the initialisation", that what the guy reply on phone ... So normaly this evening I will have about 15MB he say
Não pode criar novos tópicos Não pode responder a mensagens Não pode editar as suas mensagens Não pode remover as suas mensagens Não pode votar neste fórum
Atenção: Este fórum não tem qualquer ligação ou vínculo com o Clix ou a Sonaecom, sendo apenas uma comunidade não oficial mantida por utilizadores de serviços Clix e baseada na entreajuda dos mesmos.